Gå til hovedindhold
Udbud
Erhverv

Udbud: Frivillig konkurrenceudsættelse af Dragør Kommunes daglige bankforretninger

Dragør Kommune udbyder sine daglige bankforretninger fra 1. februar 2025. Frist for tilbud er fredag d. 6. december 2024 kl. 12.

Indhold

    Kontrakten vil blive tildelt den leverandør, der afgiver det for Dragør Kommune mest fordelagtige tilbud.

    Dragør Kommune forbeholder sig retten til at forkaste alle indkomne tilbud.

    Praktiske forhold omkring tilbud og frist

    Af tilbuddet bedes følgende tydeligt fremgå tilbudsgivers: 

    • Navn
    • Adresse
    • CVR-nummer
    • Kontaktperson (mail og telefonnummer).

    Tilbud bliver kun taget i betragtning, hvis det dokumenteres, at vedkommende opfylder nedenstående tre kriterier. Dokumentationskravet gælder ligeledes for deltagere i konsortier og konsortielignende konstellationer.

    Tilbudsgiver skal dokumentere følgende:

    • Tilladelse til at drive bankvirksomhed efter LBKG 2024-08-21 nr. 1013 om finansiel virksomhed. Det er tilstrækkelig dokumentation, at tilbudsgiver vedlægger en kopi fra finanstilsynets hjemmeside, der viser dette.
    • Tilbudsgiver har ikke gæld til det offentlige på over 100.000 kr. Bilag 3 udfyldes og vedlægges tilbuddet.
    • Moody’s A rating eller tilsvarende rating hos et andet kreditvurderingsinstitut.

    Tilbud skal sendes elektronisk til Dragør Kommune på mail til boghold@dragoer.dk. Mailen skal stiles til Økonomichef Bo Grubbe Jensen og af emnefeltet skal der tydeligt fremgå "Tilbud – Daglige bankforretninger”.

    Tilbudsgiver bedes fremsende sit samlede tilbud som en pdf-fil, der kan læses i den nyeste udgave af Adobe Acrobat Reader.

    Tilbud skal være modtaget inden fredag d. 6. december 2024 kl. 12.