Vand og spildevand
Det er Hovedstadsområdets Forsyningsselskab, HOFOR, der leverer vand og afleder spildevand i Dragør.
HOFOR er en fusion af Københavns Energi og vandselskaberne i kommunerne Dragør, Hvidovre, Rødovre, Vallensbæk, Albertslund, Herlev, og Brøndby.
HOFOR står endvidere for drift af spildevandsforsyningerne i alle kommunerne på nær Brøndby og Vallensbæk. HOFOR sørger for, at kunderne i hovedstadsområdet dagligt får rent drikkevand ud af hanen og for at håndtere spilde- og regnvand.
Har spørgsmål til din regning, drikkevandskvaliteten eller lign., kontakt HOFORs kundeservice på telefon 33 95 33 95.
Kundeservice har åbent mandag-torsdag kl. 8.30-15.30 og fredag kl. 8.30-14.30, e-mail: kundeservice@hofor.dk
Hvis du oplever akutte driftsforstyrrelser, skal du kontakte HOFORs døgnvagtstation på telefon 38 88 24 24.
Alternativt kan du finde information om planlagte lukninger, gravearbejde og evt. driftsforstyrrelser på HOFORs hjemmeside
Send os en mail vedrørende vand.
Telefon: 33 95 33 95
Drifts- og Kundeteamet kan kontaktes på telefon 33 95 33 95
Kundeservice: Mandag-torsdag kl. 8.30-15.30, fredag kl. 8.30-14.30, e-mail: kundeservice@hofor.dk.
HOFORs vagtstation kan kontaktes døgnet rundt på telefon 38 88 24 24.
Det er vigtigt, at du kontakter HOFOR med det samme, hvis du mener, det er på den offentlige del af stikledningen, der er et problem, for det er kun HOFOR, der må sætte reparationsarbejder i gang her.
Ud fra de oplysninger du kan give os, vurderer vi om det er nødvendigt at komme ud og undersøge problemet nærmere, evt. ved at foretage en tv-inspektion af den offentlige del af stikledningen. På baggrund af denne vil vi vurdere om kloakken skal repareres.
Send os en mail vedrørende spildevand
Telefon: 33 95 33 95