Forsinkelse: Ansøgte hjælpemidler
Behandlingen af 88 ansøgninger om hjælpemidler er desværre blevet forsinket. Tårnby Kommune, som varetager opgaven på vegne af Dragør Kommune, har fået nyt journalsystem, og det har givet udfordringer for Dragørborgerne på grund af integrationen i mellem de to kommuners it-systemer. Hverken sagsbehandlerne i Dragør eller Tårnby har kunnet se de enkelte ansøgninger.

To måneders forsinkelse
Har du som Dragørborger søgt om hjælpemidler i december 2020 via den digitale selvbetjeningsløsning på borger.dk eller dragoer.dk, er din ansøgning modtaget, men desværre med to måneders forsinkelse.
Du vil blive kontaktet
Tårnby Kommune har oplyst, at man er i fuld gang med at behandle ansøgningerne, og at man vil kontakte de enkelte borgere, som har søgt om et hjælpemiddel, men endnu ikke fået svar.
De tekniske problemer er afhjulpet, og man kan roligt søge digitalt uden forsinkelser.