Skip navigationen

Demokratiudvalget

Her kan du læse om Demokratiudvalgets arbejde i Dragør Kommune.

Demokratiudvalget er et tidsbegrænset § 17, stk. 4 udvalg, der har reference til Økonomiudvalget. Udvalget starter 1. august 2018 og ophører 1. april 2019 med mulighed for forlængelse i højst 3 måneder.

 

Formand: Helle Barth (V)

Udvalgssekretær: Amalie Sommer (stabschef)

 

Deltagere:

  • 9 borger repræsentanter: Christian Christensen, Henrik Ankersen, Pia Johansen, Jan Madsen, Henning Jans, Søren Houen Schmidt, Hanne Witschas, Pia Voel og Anne Søegaard
  • 5 repræsentanter fra kommunalbestyrelsen: Helle Barth (formand, V), Peter Læssøe (T), Morten Dreyer (O), Katrine Tholstrup (C) og Lisbeth Dam Larsen (A)
  • 3 repræsentanter fra administrationen: Kenneth Kristensen, Henriette Ritz Kylmann og Hanna Rehling

 

Periode: 14.september 2018 til 14.maj 2019

Mødeplan

 

Dato og tid

Overskrift

30.oktober 2018 kl. 12:00-15:00

Studietur i Dragør

14.november 2018 kl. 13:00-17:00

Studietur ude af kommunen

18.december 2018 kl. 17:00-19:00

Drøftelse i udvalget og med eksperter. Åben invitation for interesserede borgere

21.januar 2019

kl. 17:00-19:00

Workshop og drøftelse i udvalget

25.februar 2019 kl. 16:00-20:00

Åbent hus - afprøvning af 1.udkastet til metodekataloget med gæster/interesserede borgere  

26.marts 2019

kl. 17:00-19:00

Drøftelse i udvalget

23.april 2019

kl. 17:00-19:00

Metodekatalog færdigt

14.maj 2019

Metodekatalog fremlægges for Økonomiudvalget

 

Der tages forbehold for ændringer i mødeplanen.

 

Kommissoriet for demokratiudvalget

Kontakt

Borgmestersekretariat og Personale

Telefon: 32 89 01 06, 32 89 01 16 eller 32 89 01 19

Du kan også sende en mail til Borgmestersekretariat og Personale
OBS! Når du sender en mail til os, bliver du bedt om at bruge din NemID. På den måde bliver mailen sikker, og du kan skrive dine personlige oplysninger som fx dit cpr.nr.